Όσοι καταφέρνουν να προχωρήσουν στις σπουδές τους και επιλέγουν να μην σταματήσουν να μαθαίνουν, τότε συγκεντρώνουν μεγαλύτερες πιθανότητες να ζήσουν περισσότερο και καλύτερα. Αυτό είναι το συμπέρασμα στο οποίο κατέληξαν οι ερευνητές του Παν/μιου Columbia, χρησιμοποιώντας δεδομένα μιας διαχρονικής μελέτης (με το όνομα “Framingham Heart Study”) η οποία ξεκίνησε το 1948 και συνεχίζεται μέχρι και σήμερα, συγκεντρώνοντας έτσι δεδομένα από 3 γενιές. Η έρευνα δημοσιεύτηκε στο επιστημονικό περιοδικό “JAMA Network Open” την 1η Μαρτίου. Η συγκεκριμένη έρευνα, είναι η πρώτη που συνδέει την εκπαίδευση με το ρυθμό γήρανσης και τη θνησιμότητα.
Πιο συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας έναν εξειδικευμένο αλγόριθμο (γνωστό ως DunedinPACE, στον οποίο εισάγονται δεδομένα από εξειδικευμένες εξετάσεις αίματος, όπως και άλλου είδους ασκήσεις/εξετάσεις), αυτό που διαπιστώθηκε ήταν ότι 2 περαιτέρω χρόνια εκπαίδευσης αντιστοιχούν σε μειωμένο ρυθμό γήρανσης κατά 3%, κάτι που μεταφράζεται σε μείωση του κινδύνου θνησιμότητας κατά 10% σε σχέση με τον μέσο όρο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου